כל האמת על הרבלייף

אושרי ביטון - לפני ואחרי הרבלייף

מי עומד מאחורי הרבלייף? האם זו פירמידה? האם המוצרים בריאים?
יצאנו לבדוק וחזרנו עם ממצאים!

הרבלייף אינטרנשיונל (אנגלית: Herbalife Nutrition) היא חברת שיווק רב-שכבתי בינלאומית. החברה עוסקת בתחומי תוספי מזון, מוצרי דיאטה ואמצעי טיפוח ומוצריה נמכרים על ידי מפיצים עצמאים בכ-90 מדינות בעולם. (מתוך ויקיפדיה, ערך: הרבלייף).

אין היום כמעט אף אחד שלא שמע את השם ״הרבלייף״ – בין אם לעומק ובין אם היכרות שטחית או שהשם הזה חלף לו ליד האוזן. יש כאלה שכותבים את השם כ ״הרבל לייף״. חלק ניסו את המוצר או שמעו על כאלה שניסו, אבל רוב האנשים נתקלו בשם הרבלייף דרך חבר משפחה או מכר שהפך להיות מפיץ בשיטת השיווק הרב שכבתית.
אבל מה מסתתר מעבר לעובדה שיש המון מפיצי הרבלייף, חלקם לא ממוקצעים?
יצאנו לבדוק את כל האמת על הרבלייף…

מי עומד מאחורי הרבלייף?

מי שהתחיל את כל הסיפור הזה נקרא מארק יוז שהוא מייסד החברה.

מארק ראה את אימו נאבקת בבעיות עודף משקל והחליט לחקור סביב הנושא, מה שמשך אותו בסופו של דבר למכור תוספי תזונה לירידה במשקל והוא ייצר קו מוצר משלו בצורת אבקת שייק חלבון (השייק המוכר היום בכל מכון כושר).
הרעיון שלו היה – לייצר מוצר שיש בו מצד אחד את הערכים התזונתיים הדרושים – ויטמינים, מינרלים, חלבונים לצד כמות קלוריות קטנה ככל האפשר.

בשנת 1980 רשם רשמית את חברת הרבלייף וכבר עד סוף 1981 מכרה החברה בהיקפים של למעלה מ 2 מיליון דולר.
מאוד מסקרן לדעת איך בתוך שנה הגיע מארק לצמיחה כזו מטורפת? ובכן, הוא איש עסקים חריף וההחלטה שלו סללה את הדרך שהפכה את החברה שלו מאלמונית לענקית – שיטת המפיצים. מארק יצר מערכת תגמולים ובונוסים תוך שימוש בשיטת השיווק הרב שכבתית מה שיצר מפלצת שמניעה את עצמה בכל יום ויום.

מכירה ב 684 מיליון דולר

בשנת 2002 מכר מארק את החברה ב 684,000,000 דולר,
והמנכ״ל הראשון שהתמנה לאחר המכירה היה נשיא וולט דיסני לשעבר – מייקל או ג׳ונסון.

מניית הרבלייף בזמן אמת:

מחיר המוצרים – יקר סביר או זול?

אין ספק שמחירי המוצרים לא זולים, אך צריך להבין את הרעיון העומד מאחוריהם.
המוצרים הם בעצם תחליפי מזון, אמנם, התפריט שאנחנו מספקים ללקוחותינו אינו מוותר על אוכל רגיל – להפך! צריך לאכול ומוצרי הרבלייף הם חלק משלים במהלך היום אך לא במקום אוכל. לא במקום ארוחת בוקר, צהריים וערב… ממש לא.
אבל… הם בהחלט תוסף של ויטמינים וערכים תזונתיים חשובים מאוד – שירקות פירות ובשר לא מספיקים לנו או שפשוט אין לנו יכולת לצורך כמות כזו של מזון מוצק מבלי להכניס ים של קלוריות לגוף.

כשמבינים את הרעיון הזה – רואים שהמוצרים הם אוכל לכל דבר והם באמת אוכל. אז… אם המזון הזה מצטרף לנו לרשימת הקניות ״בסופר״ – אנחנו יכולים לעכל ולהבין את הרעיון. כשמחלקים את כמות המוצרים במהלך החודש והחלוקה היומית שלהם, מגיעים לחישוב פשוט שבסופו של דבר זה שווה לנו 8 ש״ח לארוחה!

האם המוצרים שווים את זה? זה עובד?

אדבר בשם עצמי. ב 2019 נכנסתי להרבלייף כלקוח עם המון חששות:

חשש ראשון – בריאותי. אני אדם חשדן וכל דבר שאני מכניס לגוף נכנס בחרדת קודש גם בהיבט הכשרותי וגם בהיבט הבריאותי. לא סמכתי על כך שהמוצרים מפוקחים ע״י משרד הבריאות, והחלטתי לקחת את המוצרים לבדיקתה של מדענית מזון שבדקה את הרכיבים שעל תוויות המוצרים ואמרה לי חד משמעית – אין לך ממה לחשוש, צא לדרך.

חשש שני – האם זה לא בזבוז זמן וכסף? אז… את זה הייתי צריך לבחון תוך שימוש. יצאתי לדרך באתגר 90 הימים של The champions team תחת פיקוחו של יקיר שינה (כדורגלן מכבי ת״א לשעבר). תוך 3 חודשים הגעתי לתוצאה מרשימה ביותר שלא הגעתי אליה באמצעות שום תפריט אחר שניסיתי. ירדתי מ 86 ק״ג ל 74, ושרפתי כ 10% שומן!
נכון לחודש ינואר 2022 אני מצליח לשמור על התוצאה הזו ואף לשפר אותה, תוך שימוש במוצרי הרבלייף ותפריט כללי בריא ומאוזן. אין לי חשקים כמו שהיו (הייתי מכור למתוק ולבצקים), אני נהנה ממה שאני אוכל ויש לי באופן כללי ברוך השם אנרגיה טובה. מבן אדם ששותה בקושי ליטר מים ליום – אני שותה היום 3 ליטר מים ליום ושיפרתי באחוזים רבים את אחוז הנוזלים בגוף שלי. יותר נוזלים = פחות שומן. כמובן שצריך להתאים כל אחד לפי המדדים שלו את התפריט וכמות השתייה.

התוצאה שלי – אושרי ביטון. צד שמאל לפני (2019), צד ימין – ינואר 2022. את התוצאה השגתי כבר בתוך 3 חודשים ושומר עליה עד היום בקלות.

רוצה להזמין מוצרי הרבלייף במחיר הטוב ביותר בישראל?
מוגבל בזמן! הזמן היום מוצרי הרבלייף וקבל בונוס – ייעוץ לאורח חיים בריא ללא עלות!
לחץ כאן עכשיו לשיחת ווטסאפ

חטיפי הרבלייף
הרבלייף סיבים תזונתיים

כל מה שנשאר לך לעשות – להגיע אליי למשרד ולבצע הערכת בריאות (שקילה ומדידה של משקל, אחוזי שומן, מסת שריר, אחוז נוזלים בגוף, מסת עצם והיקפים) ולהתאים תפריט שישנה לך את החיים כמו שזה שינה אצלי!

לתיאום פגישה ללא עלות לחץ כאן ובחר תאריך: https://bit.ly/o24fit

* כל האמור באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי או תזונאי מוסמך!

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

מאמרים מעניינים

אלוורה הרבלייף

תרכיז משקה אלוורה מתקשים לשתות כמות מספקת של מים?להרבלייף יש פתרון מצויין שאנחנו מכנים: ׳הקוקטייל׳. מהו הקוקטייל של הרבלייף? שילוב של 3 מוצרים מדהימים של

אושרי ביטון - לפני ואחרי הרבלייף

כל האמת על הרבלייף

מי עומד מאחורי הרבלייף? האם זו פירמידה? האם המוצרים בריאים?יצאנו לבדוק וחזרנו עם ממצאים! הרבלייף אינטרנשיונל (אנגלית: Herbalife Nutrition) היא חברת שיווק רב-שכבתי בינלאומית. החברה