איך הרבלייף עזרה לי לרדת במשקל ולגלות את האני האמיתי שלי

Close Up Of Overweight Man Trying To Fasten Trousers

המאבקים עם עודף משקל

השמנת יתר היא מגיפה עולמית הולכת וגוברת. יותר מ-1.9 מיליארד מבוגרים ולמעלה מ-41 מיליון ילדים מתחת לגיל 5 סבלו מעודף משקל בשנת 2016. מספר זה צפוי לגדול ל-2.7 מיליארד מבוגרים ו-58 מיליון ילדים עד 2045, על פי ארגון הבריאות העולמי (WHO).

שיעורי ההשמנה עולים בקצב מדאיג בכל רחבי העולם, אך ישנן סיבות רבות מדוע אנשים נאבקים בירידה במשקל ובעלייה במשקל. הסיבה העיקרית היא אורח חיים לא בריא הכולל תזונה לקויה וחוסר פעילות גופנית.

היום בו התחלתי את הרבלייף

תמיד הייתי ילד רזה. מעולם לא הייתי צריך לדאוג לגבי המשקל שלי. כל זה השתנה כשמלאו לי 16 והתחלתי להתבגר. חילוף החומרים שלי הואט והתחלתי לעלות במשקל מהר.

ניסיתי כל דיאטה בחוץ, אבל נראה ששום דבר לא עזר לי. ואז, יום אחד, ראיתי פרסומת באינטרנט של שייקים של הרבלייף, ובמקביל שמעתי מחבר ממש טוב שהצליח לרדת למעלה מ 20 ק״ג.. והחלטתי לנסות אותה בעצמי. זה היה כמו נס! הרעב שלי נעלם והתשוקה שלי לאוכל לא בריא פחתה באופן דרמטי! הסיפוק שלי עלה, רמת האנרגיה שלי עלתה ובהתאם גם רמת הריכוז בעבודה.

אני לא אגיד שזה איזו תרופת פלא, ההתחלה הייתה לא קלה. כל עוד הקיבה שלנו רגילה לדחיסה רבה של אוכל – והמוח עדיין רגיל לדפוסים קבועים של אכילה (עד לרמה של אכילת שוקולד וקפה בשעה קבועה) – קשה לשנות את סגנון החיים. אבל כאן בדיוק נכנס הרעיון הנוסף של הרבלייף, שהוא הרבה מעבר לכמות חלבונים וקלוריות, הרעיון הוא יצירת הרגלים.

אושרי ביטון - לפני ואחרי הרבלייף
אושרי ביטון – לפני ואחרי הרבלייף

כששותים שייק בשעה קבועה בבוקר ואחה״צ, והשייק הזה משביע כמו ארוחה ומכיל כל מה שהגוף צריך לקבל (והיה קשה להשיג באכילה רגילה), ובנוסף לשייקים אנחנו לא מוותרים על אוכל – ארוחת בוקר מזינה, ארוחת צהריים איכותית וכן ארוחת ערב – השילוב הזה יוצר הרגלים חדשים, מתכנת את המוח מחדש, ממלא את החוסרים ומייצר לנו יציבות.

אני לא רופא ולא תזונאי, אבל יכול לספר שגם בדיקות הדם שלי השתפרו מאז שהתחלתי להשתמש בהרבלייף.

בקיצור אם אני ממליץ?

לגמרי! עוד היום!

הכותב אינו תזונאי, הכותב התנסה בעצמו בהרבלייף והשיג תוצאות בזכות המוצרים של הרבלייף לאורך זמן וליציבות במשך שנים. מוזמנים לנסות גם אתם! פשוט תאמו פגישת ייעוץ ללא עלות בלחיצה כאן – בחרו תאריך ושעה ואנחנו נפגשים!

כל מה שנשאר לך לעשות – להגיע אליי למשרד ולבצע הערכת בריאות (שקילה ומדידה של משקל, אחוזי שומן, מסת שריר, אחוז נוזלים בגוף, מסת עצם והיקפים) ולהתאים תפריט שישנה לך את החיים כמו שזה שינה אצלי!

לתיאום פגישה ללא עלות לחץ כאן ובחר תאריך: https://bit.ly/o24fit

* כל האמור באתר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי או תזונאי מוסמך!

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

מאמרים מעניינים

אלוורה הרבלייף

תרכיז משקה אלוורה מתקשים לשתות כמות מספקת של מים?להרבלייף יש פתרון מצויין שאנחנו מכנים: ׳הקוקטייל׳. מהו הקוקטייל של הרבלייף? שילוב של 3 מוצרים מדהימים של

אושרי ביטון - לפני ואחרי הרבלייף

כל האמת על הרבלייף

מי עומד מאחורי הרבלייף? האם זו פירמידה? האם המוצרים בריאים?יצאנו לבדוק וחזרנו עם ממצאים! הרבלייף אינטרנשיונל (אנגלית: Herbalife Nutrition) היא חברת שיווק רב-שכבתי בינלאומית. החברה